lördag 23 februari 2013

I väntans tider

Efter två veckors semester är vi nu hemma igen och bloggen vaknade till liv igen!
Jag sa till mig själv när jag skapade denna blogg att jag bara skulle lägga upp egna bilden, foton som är tagna av mig själv. Tyvärr har det inte riktigt blivit så än. 
Vi väntar fortfarande på att få vårt bygglov och innan dess är det inte så mycket vi kan göra. Planeringen är givetvis i full gång men det är svårt att visa tankar och idéer på bild. Jag googlar runt för fullt varje kväll på olika hemsidor för att finna inspiration. Mappen på skrivbordet börjar fyllas av massa fina bilder som sen ska förverkligas på vårt egna vis.

Så fort bygglovet blir godkänt och rivningen kan börja kommer bloggen fyllas med bilder. 

Jag har tidigare inte visat hur vårt hus kommer att se ut efter de slutliga ändringarna, så här kommer en liten tjuvtitt. Vi är så nöjda med planlösningen som för oss var den klurigaste delen.

Bild: Bythecity

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar