onsdag 26 juni 2013

Uppdatering!

Nu blev det mer än en månad sen senaste inlägget, var ju inte riktigt meningen.

Inte nog med att vi bygger hus och jobbar mycket, i november är det även dags för en liten bebis :)
Jag har mått så otroligt dåligt nu i flera månader så har därför prioriterat bort bloggen helt då jag fokuserat på jobb och annat. Att kräkas flera gånger varje dag tar på krafterna och inte tala om tröttheten :) Förra veckan började jag dock må bättre så hoppas det vänder nu. Halva graviditeten är nu gången.
Jag LOVAR att uppdatera bloggen oftare nu så länge jag mår så här bra!

Otroligt mycket har i alla fall hänt på huset nu. Utsidan är snart helt klar och insidan är i full gång. Golvvärmen är klar i hela huset. Dem sista väggarna ska upp, insidan av taket ska isoleras och snart kommer elektrikern som ska dra all ström i huset. Det är nya beslut att ta nästan varje dag :)
Målet om att flytta in i augusti finns fortfarande kvar men jag har väll förstått mer och mer att september kanske känns mer vettigt. Vi får helt enkelt se, vi har ingen brådska än så länge i alla fall. 

Jag tänkte bjuda på ett bildregn lite senare, men ni får vänta någon dag till då jag måste åka ut med kameran först. I mitten på juli börjar semestern och då jäklar ska jag visa er bilder på allt som händer.

Ta hand om er så länge!

// Isabelle

1 kommentar:

  1. Ååååhhhh
    Grattis :-)
    Härligt att det går framåt med bygget också så ni hinner in innan bebisen kommer!!
    /emelie

    SvaraRadera