torsdag 12 november 2015

Fikastund

Jag är inte så mycket för fika, eller egentligen kanske väldigt mycket, men äter jag en kaka blir det gärna fler och så kan jag inte sluta så därför har det varit lättare att hoppa fika helt..

Har dock kommit in i någon teperiod nu när mörkret kommit och levande ljus tänds fler och fler. 
Älskar att dofta på olika tesorter på NK, framförallt nu när julsmakerna kommer :)

Inviger min teservis men världens godaste kakor från Gateau, ni måste prova dem!! Underbara och en fin gåva istället för en flaska vin när ni ska på middagsbjudning, en kakburk med två paket kakor.. deras honung och butterkaka är för övrigt också helt galet goda ;)

Bild: Bythecity

Psst, ikväll ska jag in till Svenskt tenn med världens finaste vän på deras julmarknad, barnfritt! Och ett glas vin och äta musslor på Riche tänkte vi hinna med oss. Tror jag kan räkna antalet tjejkvällar jag varit på sista två åren på två fingrar typ.. 
Hur som helst, kombinationen kan ju inte bli bättre i alla fall :)


// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar