torsdag 18 februari 2016

Ny matta till matbordet

Jag har länge älskat vår matta som vi har under matbordet. Den ger hela rummet värme och en mysig hemkänsla. MEN samtidigt är jag så bunden till vilken färg jag kan ha på dukar, blommor osv.. Så jag tänker att vi flyttar in den fina mattan till tv-rummet och försöker hitta en mer enfärgad matta istället. Vad tror ni?

Mattan syns väl i reportaget från Plaza, se tidigare inlägg.

Tror jag nämnt det tidigare, jag är ju helt såld på mattorna från Layered. 

Här kommer några förslag, vilken tycker ni?

Bild: www.layeredinterior.com

Bild: www.layeredinterior.com

Bild: www.layeredinterior.com

Bild: www.layeredinterior.com

Så otroligt vackra mattor!
Svårt att välja en favorit bara..

På nedersta bilden har dem även fått in min drömlampa från Flos, Taccia.
WOW!

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar