fredag 1 november 2013

Juldekoration, here I come!

Det här med Halloween.. jag kan inte riktigt med denna högtid eller vad det nu räknas som. 
Var förbi en blomaffär och skulle köpa lite blommor till entrén, allt var i färgen orange eller hade påklistrade små pumpor på växterna. Inte min favorit! 
Jag hoppar nog över Halloween och går på juldekoration direkt. Eller är det lite tidigt för det? :)

Igår åkte jag till Zetas och åt lunch, behövde lite frisk luft och inspiration. Rekommenderar verkligen deras kafé/restaurang, så fräscha rätter!


Bild: Bythecity

Förra helgen började A spika på entrén. En ringklocka måste köpas och dem sista plankorna ska sättas på plats. Kommer bli riktigt bra. Känns lite roligare att gå på ett "golv" istället för livsfarliga pallar.

Nu ska jag ta en promenad till skogen och plocka med mig lite granris hem, ska göra en matta av riset som ska ligga framför dörren. 

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar