lördag 30 november 2013

Mini Glo-ball

Ni som har följt min blogg kanske minns mitt inlägg om Filippa K:s lägenhet som låg ute för försäljning.. jag blev ju helt förälskad i hennes badrum. Hennes badrumsspegel var precis så som jag vill ha det. Elektrikern skulle fixa en spegel med liknande ljuskällor men härom veckan var några vänner på besök och hade själva tittat på samma lampor till en spegel, Flos Mini Glo-Ball. Jag kunde inte hålla mig från dem så beställde dem på en gång och igår kom äntligen vår spegel! Ska bli så skönt att äntligen ha en spegel i badrummet med riktigt ljus :)

Här kommer några bilder på lampan från Flos hemsida. Vi har köpt fyra stycken som ska fällas in i spegeln, precis som på den andra bilden. 

Bild: www.flos.com

Bild: www.flos.com

Bild: www.flos.com

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar