fredag 13 december 2013

Lucia

Det blir inte så många inlägg nu (har det väll iofs aldrig blivit). Varje minut som jag är vaken spenderas med vår lilla Molly. Hon har dessutom kommit in i någon period då hon aldrig vill ligga ner själv eller sitta i babysittern, hon vill ha närhet hela tiden. 
Men det är så himla mysigt och i morse tror jag hon skrattade medvetet för första gången, mitt hjärta typ smälte :)

Vad har hänt i huset då? Egentligen inte så mycket. Vi fick hem lite lampor häromdagen som A har satte upp ovanför köksön. Det blev dem vita från Tom Dixon som jag tidigare skrev om. Två av tre fanns på lager så vi väntar på den sista som ska komma om någon/några veckor. 


Bild: Bythecity

Jag har mest fixat en del med Mollys rum. 
Beställde förresten en julklapp till lilltjejen, en lampa (hör o häpna).. 

Bild: www.challieres.com

Helt otroligt vad ett hus sväljer många lampor, och för mig som bokstavligen älskar belysning är det ett himmelrike.
Hoppas vi hinner få den innan julafton. 

Nu börjar hennes rum bli klart så ska visa lite bilder sen när allt är på plats.

Molly har förresten fått en egen liten klädhängare :)


Bild: Bythecity

Hoppas ni har en mysig lucia fina ni!  

// Isabelle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar