onsdag 20 augusti 2014

Styling innan försäljning..

För ett tag sedan låg det ute ett hus till försäljning på Solsidan strax utanför Stockholm. 
Ja, området är ju rätt känt för att vara dyrt men har enligt mig många otroligt fina hus. 
Huset jag pratar om är inte särskilt roligt men absolut fint och fräsch osv men inredningen känns rätt trist.

Saltsjöbadsmäklarna fick äran att sälja huset tidigare och tyckte väl att det var en god idé att göra något roligt av det.. och varför inte då inte styla med en massa paprikor? 

Ja, förmodligen för att driva lite med homestyling men även för att skapa en snackis kan jag tänka mig. 

Här kommer några bilder på hur det såg ut:


Bild: www.saltsjobadsmaklarna.se

Bild: www.saltsjobadsmaklarna.se

Bild: www.saltsjobadsmaklarna.se

Bild: www.saltsjobadsmaklarna.se

Haha, ja vad tycker ni? 

Enligt mig helt gräsligt. Men jag fick höra från många att det var smart gjort osv och att det skulle trissa upp priset och locka många spekulanter.. Jag kunde tyvärr inte hålla med alls..

Det roliga med hela är att huset nu är ute till försäljning IGEN. Det ser ut som att huset aldrig såldes tidigare i våras då många möbler osv är densamma men nu är priset sänkt och det är bilder utan dessa förskräckliga paprikor! :)

Vill ni se hur huset ser ut nu hittar ni mer info HÄR!

Håller tummarna att säljarn nu får huset sålt och köparn slipper en massa paprikor ;)

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar