tisdag 19 augusti 2014

Tapeter till tornet

Som jag letat, eller rättare sagt, som jag letar.. tapeter till tornet!

Det är fel att kalla det övervåning för golvytan är inte direkt så stor, det är ju mer som ett trapphus upp till takterassen, så vi kallar det tornet. Hur som, allt är vitt där uppe nu, både tak och väggar. 
Jag hade velat skapa något annorlunda, en mysig känsla samtidigt som det ska vara häftigt. 

Någon tapet redan nu att tipsa om? 

Denna tapeten är jag helt kär i. Tror ni det kan bli bra? Jag älskar ju bröstpanel, boasering, sekelskifte och grå/svarta väggar är ju bara så häftigt..


Bild: www.mineheartstore.com

Jag har fortfarande otroligt svårt för färgglada och allt för mönstrade tapeter typ med blomster. Hellre en enfärgad tapet med massa riktiga snittblommor i samma rum :)

// Isabelle 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar