söndag 28 september 2014

Hösten är på ingång!

Jag tänker på bloggen varje dag och funderar på vad jag ska skriva. Jag tycker faktiskt det är rätt roligt att få skriva av mig ibland och jag har många gånger funderat på om jag ska börja skriva om mer än vårt hus.. 
Ena dagen kommer jag på massvis av bra inlägg som handlar om allt mellan himmel och jord men sen slår den privata delen på och jag vet inte om jag skulle vilja vara så "offentlig". 
Ja ni förstår mig säkert rätt hoppas jag :)

Nu är det ju faktiskt mest vänner och släkt och en del återkommande bloggvänner som läser bloggen och inte så många fler, så vad tycker ni? 

Btw, nu har jag börjat på fotokursen jag pratade om för lääänge sen! Hoppas på att kunna ta en massa bra bilder när kursen är klar och dela med mig här. 


Kan ni som läser inte skriva en kommentar om vad ni tycker? Jag vet ju faktiskt att ni är ganska många som går in här några gånger i veckan men som aldrig kommenterar :)

Nog om det..

Hittade två bilder på dator på hur huset/tomten såg ut när vi köpte det.. Tror jag visat dessa tidigare men tyckte det var dags igen :)



Det känns som en evighet sedan, men vi har ju faktiskt bara bott i huset i ett år.. Tiden går snabbt men samtidigt otroligt långsamt. 

// Isabelle

1 kommentar:

  1. Hej, ja vilken skillnad det blivit, hade ju varit fint om du kunnat lägga på en efter bild också, från samma plats :-) Då ser man hela förvandlingen. Ett år sen, så ni legat i. Bra jobbat!

    SvaraRadera