söndag 8 september 2013

Mer badrum

Nu är marmorn på plats och jag kan inte annat än att säga att jag är kär!
Första bilden nedan visar där dubbelduschen ska vara. Marmorn går upp till taket som en fondvägg bakom duscharna.

Bild: Bythecity

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att det blev så snyggt med laser skurna plattor. Kika på bilden nedan. Jag kan knappt se att det är någon fog!? Snyggt!

Bild: Bythecity

Toaletten har ju sitt egna lilla rum i badrummet. Här skippade vi kakel på väggarna och lade bara marmor på golvet med en lite kant upp på väggen.

Bild: Bythecity

Aldrig sätt ett sådant avlopp tidigare som nedan faktiskt. Jag är himla imponerad av vår plattsättare. Han är helt otroligt noggrann och snyggt som tusan blir det!

Bild: Bythecity

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar