fredag 14 februari 2014

Bara barn..

Snart dags för redovisning av ett nytt rum i huset, tänkte försöka mig på köket, men fler bilder på köket får ni om några dagar!

Nu är jag hemma lite småsjuk och bara njuter över att få vara med vår lilla tjej! Jag älskar det! 

Igår tog jag och Molly tag i hennes rum igen. Plockade i ordning lite och gjorde en ny rensning av hennes kläder. Det är verkligen helt galet vad snabbt hon växer ur kläderna. 

Vi fick som sagt otroligt mycket kläder innan hon föddes, tror det var uppåt 200 plagg och redan har hon vuxit ur säkert 180 av dessa :) Låt säga att vi hunnit använda 50 av alla.. 
Dem flesta plaggen var i mindre storlekar så nu börjar det bli lite mindre plagg i garderoben. 

Vi tog därför en liten sväng igår och köpte några nya bodys, mjukisbyxor och en fin klänning!

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Jag skulle nog kunna köpa ihjäl mig på barnkläder men har insätt att det bara är dumt och slöseri med pengar! 
Baskläder köper jag på H&M, KappAhl (Newbie by KappAhl så underbar serie), Zara Kids och Lindex. 
Sen har jag några favoritmärken, dock lite dyrare kläder så det blir bara något plagg då och då. 
How To Tiss A Frog, MarMar Copenhagen och Mini Rodini, så underbara gulliga barnkläder!

Haha, här är alla kläder som nu ska upp på vinden tillsammans med en fylld Ikea kasse som tidigare åkt upp. Det är guld värt att få ärva kläder till en liten rackare! 

Bild: Bythecity

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar