tisdag 29 april 2014

Lantliv it is!

Prenumererar ni på någon tidning?

Jag har i omgångar prenumererat på ganska många olika tidningar. 
Elle decoration, Sköna hem, Plaza interiör, Residence m.fl.. Sen vi flyttade till huset har jag testat tidningen Lantliv. Gillar den starkt. Jag har alltid haft en ganska sparsmakad stil invändigt. Vita väggar, Svenskt tenn och designade lampor.. ja ni ser säkert en bild framför er :)

Jag börjar dock mer och mer falla in på smaken av att blanda denna lite sparsmakade stil med lantlig fransk romantik. 

Måste hitta några av följande skärbrädor jag såg i senaste numret av Lantliv. 

Bild: Bythecity

Älskar även kastrullerna i koppar! Hur fina!?? :)  
Förr fungerade ju inte koppar på induktion vilket gjorde att det försvann från marknaden ett tag men nu är dem tillbaka och fungerar på de flesta spisarna. 

// Isabelle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar