onsdag 19 mars 2014

Auktionsfynd!

Jag skrev ju att vi var på en auktion för några veckor sedan. Här kommer en bild på krukan som fick följa med hem.

Bild: Bythecity

Gillar den starkt! :)

Alla mina tankar om inredning har den senaste veckan helt och hållet gått till utemöbler. Jag tycker det är så svårt att veta vad vi ska ha. 
Det är så otroligt stor skillnad på kvalité och priser på mycket. Några rekommenderar att köpa ordentliga grejer från börjar som kostar lite mer och andra säger att det är mer värt att köpa lite billigare och byta något oftare.. 

Jag är fortfarande så otroligt svag för Artwood, vill ha varenda lite pinal från dem till trädgården. 
Artwoods stil är egentligen något helt annat från den stilen som vi har inomhus, men det är det som är lite kul. 
Utomhus ska det kännas ombonat, mysigt och samtidigt vackert. Inte att förglömma att det måste vara någorlunda lättskött! Jag kommer irritera ihjäl mig om vi måste ut varje gång en lite skur kommer för att ta in dynor osv. 


Bild: www.artwood.se

Nog om utemöbler! Kikar ut genom fönstret och ser ett vinterlandskap, pust!!

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar