fredag 7 mars 2014

Hej då nyårslöften..

För ett par år sedan fann jag inspirationen att börja träna, leva hälsosamt och jag har nog aldrig mått så bra fysiskt som jag gjorde då. 
Jag hade världens ork, var alltid på bra humör och var nästan aldrig sjuk. Jag tränade lagom mycket och kunde äta det jag tycker om utan att behöva tänka på några konsekvenser.. 

Dit ska jag tillbaka!


Bild: Bythecity

Jag och Andreas var ute och sprang några kilometer nere i Falkenberg förra helgen och jisses vad skönt det var. 
Tyvärr kände jag i fötterna efteråt att jag felbelastade så ett par nya springskor får bli det riktiga startskottet. 

Det är hela tiden en sådan hets om vikt hit och dit. Det viktigaste enligt mig är att hitta en livsstil som passar ens egna behov och förutsättningar samt att man själv trivs med det man gör. 

Mina kvarstående mammakilon (15 kg) ska nu bort och i sommar vill jag kunna springa upp för en lång backe igen utan att halvt dö :)

Är det någon läsare som strävar efter något liknande mål? 

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar