onsdag 14 maj 2014

Samlarobjekt?

Jag kanske har frågat det förut?
Har ni något ni sparar på?

Hittade lite fler inspirationsbilder på Royal Copenhagens hemsida. Ni vet ju sen tidigare att jag älskar det porslinet. 

Till vardags har vi Swedish Grace från Rörstrand.
Det är också ett fint porslin som vi använder mycket. 

Att ha ett vardagsporslin och ett för fest känns lite väl för oss så jag tyckte det passade perfekt att köra tallrikar och vissa muggar/koppar från Rörstrand och övrigt från Royal Copenhagen. Kombinationen funkar perfekt! 

Bild: www.rorstrand.se

Kolla här vilka bilder, jag önska jag var lika duktig på att duka och göra fint på bordet!

Bild: www.royalcopenhagen.com


Bild: www.royalcopenhagen.com


Bild: www.royalcopenhagen.com


Bild: www.royalcopenhagen.com

Bild: www.royalcopenhagen.com


Bild: www.royalcopenhagen.com

Finns så många fina delar från Royal Copenhagen som jag önskar mig, samlarobjekt, njae det kan man nog kanske inte säga om porslin men en del får inköpas då och då.

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar