fredag 17 april 2015

Blomsterflickan här igen..

 Sitter hemma och strökollar på Let´s dance, Molly har somnat och A är i stan med några vänner.
Imorgon får vi gäster så ikväll blir det lugnt för min del. Imorse var jag och Molly på Gateau och åt frukost, vår nya fredagsrutin nu innan lillebror kommer, därefter åkte vi till badhuset och badade. Som hon älskar att bada. Jag har alltid avskytt badhus, vilket jag fortfarande gör men försöker övervinna rädslan :)  

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

 Mollys rum förresten är så gott som klart nu! Vi har gått och småfixat i huset idag efter lunch, även hunnit köpa hem lite nya färska blommor :)
Ett fint indiantält från Granit har hon fått, en ny barnsäng, en matta och lite förvaringsburkar m.m. 
Vi köpte även en ny garderob till henne förra helgen, Hensvik från Ikea. Supergullig garderob men med mindre fina knoppar på utsidan. 

Bild: www.ikea.com

Svängde förbi Fredells och köpte två nya, nu blev garderoben så mycket finare :)

Bild: Bythecity

Vita fina barngalgar hittade jag på Åhlens som passade perfekt till garderoben. 

Ha nu en fortsatt fin fredag!

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar