torsdag 8 augusti 2013

Kämpa!


Oj vad vi har kämpat på i huset. Första semesterveckan spenderade jag i London och därefter åkte vi ner till Falkenberg. Jag laddade batterierna för de andra två veckorna.
Hela förra veckan var vi ute i huset från tidig morgon till sen kväll. A fortsatte att isolera, sätta upp råspont och alla gipsskivor i huset.

Bild: Bythecity


Jag städade och städade, det dammar och skitas ner hela tiden!! Började även att måla om friggeboden. Den var ju vit så nu är den matt svart, precis som huset. Blev så bra!
Vi har även höjt upp altanen runt friggeboden, så nu är den helt i samma nivå. 

Igår kom tre pallar med gräsmatta. Mina föräldrar och A:s föräldrar kom ut och hjälpte oss. Snabbt gick det och tusan vad jobbigt det var. Svetten bara rann! Men jisses vad fint det blev. 

Mer Bilder kommer ikväll eller imorgon. Nu måste vi ut till huset och vattna samt att jag ska måla klart.

Ha en fin dag!

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar