måndag 12 augusti 2013

Mycket har hänt!

Vilken avslutning på semestern. Både jag och A åkte på något riktigt konstigt i helgen! I lördags eftermiddag började jag kräkas som en idiot och det höll på i över 14 h, varje halvtimma! HEMSKT! Jag stannade hemma från jobbet nu på förmiddagen då vi ändå ska till barnmorskan nu efter lunch. 

Saknar nog ändå jobbet lite, eller snarare lite struktur på vardagen. Ska bli skönt att få lite fasta tider på dygnet igen! 
3 veckors semester har verkligen gått otroligt fort ändå.
Känns dock otroligt konstigt att jag ska sluta jobba om ca 10 veckor, bli mamma! Häftig känsla!

Låg precis och kollade igenom alla bilder på datorn som jag tagit sen vi köpte huset. Vilken skillnad det är! Och än är det inte klart. Vi har en del små saker kvar på fasaden som ska fixas.

Knutar, utebelysning, räcke på takterassen osv. 
Gräsmattan i slänten ser lite rolig ut på bilderna då vi tydligen skulle rulla ut dem bitarna som ej användes på en gång. Markfirman ska fixa klart höjningen av det sista på tomten denna veckan så därefter ska det gräset till sin rätta plats :) Kommer nog även bli grymt med en terass längst hela framsidan på huset.

Före:

Bild: Bythecity

Efter:

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Ha en fortsatt fin dag!

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar