fredag 31 januari 2014

Bil, gymkort och mammagrupp

Ja, sista dagarna har verkligen bara sprungit iväg! 
Jag har letat efter en till bil (äntligen hittat ett litet vrålåk), varit på första träffen med mammagruppen (ja, det var faktiskt riktigt vettiga människor) och nu ska det tecknas ett nytt gymkort! 

Jag börjar komma in i det här med att vara mammaledig. 
Rutinerna har börjat falla på plats och jag börjar känna mig som en människa igen :) Nästa vecka blir lilltjejen 3 månader!

Jag har kikat runt på olika fotokurser och hittat en som verkar riktigt bra, Molly får dessutom följa med! Super kul att göra lite saker på dagarna och framförallt sådant som är lärorikt och inte bara innefattar blöjor, mat, bajs och snor! ;)
Så nu blir det även några pass på Sats i veckan, fotokurs en dag och förhoppningsvis hittar jag ytterligare något kul att göra!

Hoppas ni har haft en bra vecka så här långt! Nu ska jag läsa Magasinet och vara lite lycklig att jag än så länge inte har dödat vår Hortensia :)


Bild: Bythecity


Bild: Bythecity 

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar