onsdag 15 januari 2014

Farligt beroende..?

Skulle jag kika på statistiken på min dator över mest besökta hemsidor så tror jag Hemnet skulle vinna överlägset. 
Farligt beroende!!
Det är nästan lite läskigt vilken koll jag ibland har på vilka hus som är till salu eller har varit i området vi bor. 
Men inte bara häromkring, jag går även in på en hel del mäklarsidor direkt som jag alltid tycker har fina objekt till salu. Det är alltid kul att ha lite koll på priser, utbud och inte minst för ren inspiration!

Det slog mig, vad säljer egentligen bäst i Stockholm? 

Det klassiska huset? 70-talshuset? Sekelskiftesvillan? Arkitektritade skolådan? New England?...

Jag har ingen aning, men kan tänka mig att det så klart beror på området, läget, hus runt omkring osv.

 New England hus, jag älskar verkligen den stilen och hade absolut kunnat bygga ett sånt hus. Känns som att det är den stilen som satsas mest på nu? Kan man tröttna på det? Det tror jag inte.. 

Detta huset såldes ju tidigare men var även med i tv serien "Montazami med vänner". Läckert hus!

Bild: www.wrede.se

Bild: www.wrede.se

Bild: www.wrede.se

Bild: www.wrede.se

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar