söndag 12 januari 2014

Helgen som varit...

Nu är äntligen ångugnen hemma invigd. Vilken succé! Otroligt enkel att använda, och gott blev det! 
Nu ska jag googla runt på recept. Enligt säljaren på Miele går det även att göra välling, tvekar på det men han hade säkert rätt. Såg iofs att det gick att desinfektera flaskor, smidigt att kunna göra alla samtidigt! 

Bild: Bythecity

Vi har haft full rulle hela helgen med besök och fix. Vi har möblerat om lite i huset samt plockat bort det sista julpyntet. Jag har druckit gott vin och invigt nya espressomaskinen som jag fick i julklapp från jobbet. Mums!

Bild: Bythecity

Nej, jag har inte läst Svennis boken än men funderar på att göra det, läsvärd?
Jag fick låna hem några färgprover på tyger till sänggaveln från Sia i Sickla Köpkvarter. Från början hade vi tänkt oss en mörkbrun säng men vi ändrade oss faktiskt till en ljusare beige. Tror det kommer bli super! 

Bild: Bythecity

Vi åkte och lämnade tillbaka proverna idag och beställde sänggaveln, kappan samt en kista som ska stå vid fotändan. Allt i samma tyg och färg. Återkommer med slutresultat! 

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar