tisdag 21 januari 2014

Fin fint!

Är det vädret som gör mig på sådant myshumör? Våren kändes ju plötsligt så himla långt bort..

Jag har gått förbi butiken Slettvoll i stan några gånger men bara kikat in lite snabbt utan att iakta allt som finns. Dem har ju helt fantastiska möbler och mysfaktorn är ju galet hög! Älskar stilen!

Bild: www.slettvoll.no

Bild: www.slettvoll.no

Bild: www.slettvoll.no

Bild: www.slettvoll.no

Bild: www.slettvoll.no

Bild: www.slettvoll.no

Bild: www.slettvoll.no

Inte på en enda bild har dem vita väggar! Jag tror jag stirrat mig blind på det tidigare, det ska vara så ljust och fräscht men det behöver det ju faktiskt inte vara i alla rum.
Blev lite sugen på att måla rummet i "tornet" i någon halvmörk nyans... 

// Isabelle 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar