måndag 20 januari 2014

Forsättning tapeter..

Vi har ju endast tapetserat en vägg i hela huset än så länge. 
Det var ju helt omöjligt att veta hur allt skulle bli innan huset var på plats. Vad jag förstår så sätter sig även huset första året vilket gör att det kan spricka lite vid lister och så.. Rekommenderades därför att vänta något år innan större ytor tapetserades. 

Jag beställde ju dock boktapeten till tv-rummet under tiden som vi byggde, jag verkligen älskar den och vill ha mer tapeter!

Men nu till andra tapeter.. Det är ju något speciellt med tapeter och gardiner, det blir så ombonat på ett bra sätt. 
Jag har suttit ett par dagar och kollat runt lite och har förälskat mig i Thibaut! Så otroligt fina!

Den här tapeten har jag ett riktigt Att ha begär på! Så himla fin. 

Bild: www.thibautdesign.com

Låg och diskuterade med A igår kväll om den kanske skulle passa i sovrummet, eller vad tror ni? Jag är ju även lite kär i bröstpanel, men det får bli en fortsatt idé i huvudet.

Bild: www.thibautdesign.com

(Ja, den påminner ju faktiskt lite om kudden från H&M)

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar