söndag 19 januari 2014

Nattduktsbord

Mission sovrum fortsätter här hemma!
 Det är ju faktiskt ganska bra att ta ett rum i taget. Vi hinner känna efter hur vi vill ha det och det kostar verkligen en del också att inreda ett helt hus!! 
Från början har vi haft tanken om att inreda precis så som vi vill.. hellre vänta ett tag och köpa det vi verkligen vill ha, än att stress köpa något bara för att.. 

Jag var inne i stan igår med lilltjejen och mamma. Gick förbi H&M Home och skulle köpa några kuddar men tyvärr var just den kudden jag skulle ha slut! :(

Bild: www.hm.com

Vi gick även föbi Zara Home för lite inspiration. Det går verkligen att hitta riktigt fina saker där! 

Vi har sedan tidigare två äldre nattduksbord från Ikea som bara fått följa med från tidigare boende, inte särklit roliga tyvärr. 
Såg att Zara sålde massa fina knoppar så köpte med mig några stycken hem för att testa..

Bild: www.zarahome.com

Tyvärr blev det inte riktigt som jag tänkt mig så är nu mer inne på ett par svarta nattduksbord än de vita som vi har idag. 

Kom att tänka på detta nattduksbord från Ikea, Hemnes avlastningsbord. Men måste erkänna att det ser lite trist ut.

Bild: www.ikea.se

Googlade därför runt och hittade en bild från Sköna hems hemsida. 
Grymt mycket snyggare med bara en annan knopp :)

Bild: www.skonahem.com

Så nu ska det åkas till Ikea och inhandlas två bord med dem nya knopparna :)

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar