lördag 25 januari 2014

Vill tillbaka till Mexico!

Sitter och kikar på gamla bilder på datorn och fastnade för alla foton som jag tog i Mexico. Jag skulle absolut kunna tänka mig att åka tillbaka, tyckte det var så mycket bättre än bl,a Thailand. 

Trevliga och hjälpsamma människor, super god mat och otroligt vackert. Här kommer några bilder som jag tog för nu ganska exakt två år sedan!

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Num Num, mycket goda drinkar!! :)

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Det känns faktiskt även lite speciellt, det var nämligen i Mexico som jag träffade Andreas (=A i bloggen)! 

Efter att ha umgåtts i bara något dygn tog jag flyget över till Miami dit han åkt vidare någon dag innan för att träffa några vänner. Visste inte riktigt vad jag gav mig in i men bra blev det ju till slut :)

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Bild: Bythecity

Om ni åker till Mexico, ta ett flyg över till Miami över några dygn. Tog bara någon timma att flyga och kul att få lite storstad blandat med solsemestern!

// Isabelle

2 kommentarer:

  1. Åh så mysiga bilder! Älskar Mexico! Var i Accapulco men det är 11 år sen jag var där. Är detta Cancun?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag flög till Cancun men bodde i Playa del carmen där bilderna är tagna! Tyckte verkligen om Mexico otroligt mycket. Om vi åker tillbaka hade jag gärna åkt runt lite mer och sätt fler ställen :) // Isabelle

      Radera