fredag 10 januari 2014

Inte en dag för sent..

Äntligen är systemkameran inlämnad till verkstaden. Känns som en lagom hobby att lära mig fota lite nu när jag är hemma med Molly. 
Snart slut med dåliga mobilbilder, om en vecka är nog kameran klar!

Projektet för tillfället i huset är att få till vårt sovrum. Nu står det bara en säng mitt i rummet och inte så mycket mer. 
En sänggavel och en kappa till sängen tror jag skulle lyfta rummet enormt. Hittade denna fina sänggavel hos Artwood!


Bild: Artwood

Bild: Artwood

Stilen på andra bilden tycker jag är lite rörig men gillar verkligen sänggaveln. Tänker mig mer något liknande romantiskt hotellrum :) Mycket tyger och lugnande färger!

Var även förbi Sia i Sickla köpkvarter som säljer liknande sänggavlar. Där går det att måttbeställa sänggaveln enligt önskemål samt även en sängkappa i samma tyg. Får se vilken vi väljer!

// Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar